Ponència | L'aposta decidida de The New York Times per l'àudio

El 2023, The New York Times va llançar la seva pròpia plataforma d’àudio amb l’objectiu de transformar articles, notícies i reportatges en periodisme sonor. A inicis del 2025, el diari decideix tancar aquesta aplicació per integrar tots els continguts d’àudio dins del seu ecosistema principal. Ara, tot aquest material, des de pòdcasts fins a versions narrades d’articles, es pot trobar a la seva aplicació, on l’àudio comparteix protagonisme amb el text i el vídeo.

Ismael Nafría, periodista especialitzat en mitjans digitals, n'explicarà el recorregut i els beneficis d'aquesta aposta de The New York Times.

Divendres 21 novembre 10:30 h

Hi intervindran:

Ho organitza:

Logo Espai Sonor Català
Logo Espai Sonor Català

Amb el suport de:

Departament de Política Lingüística
Departament de Política Lingüística
Ajuntament de Vic
Ajuntament de Vic
Mercat de l’Audiovisual de Catalunya
Mercat de l’Audiovisual de Catalunya
Roca Umbert
Roca Umbert

Mitjans que hi col·laboren:

Catalunya Ràdio
Catalunya Ràdio
La Xarxa
La Xarxa
Betevé
Betevé
El Nacional
El Nacional
Audio.cat
Audio.cat
SomGranollers
SomGranollers